Müşteri odaklı bir iş modeliniz varsa müşteri hizmetleri ekibinize ulaşan kişilerden geri bildirim almanız önemlidir. Müşteri memnuniyetini değerlendirmek ve artırmak için uzman onaylı müşteri hizmetleri anket şablonumuzu hazırlarken Zendesk ile işbirliği yaptık. Bu anket şablonunda, müşteri hizmetleri ekibinize ulaşan müşterilerin deneyimleri hakkında çeşitli sorular bulabilirsiniz.
Müşteri hizmetleri ekibinize destek ve eğitim sunmak için bu anketten elde edeceğiniz sonuçlardan faydalanabilirsiniz. Müşterilerin soruları zamanında yanıtlandı mı? Müşteri temsilcisi müşterinin sorusunu ne kadar iyi anladı? Müşteriniz şirketinizi başkalarına tavsiye eder mi? Bu sorulara yanıt bulun ve müşteri memnuniyetini ölçerek ekibinizin müşterilerle daha iyi çalışmasını sağlayın. Eklemek istediğiniz sorular varsa anketi özelleştirebileceğinizi unutmayın.
Müşteri Hizmetleri anket şablonunu kullanarak anket oluşturmak için SurveyMonkey’e kaydolmanız veya giriş yapmanız yeterlidir. Anket oluşturmaya başladığınızda şablonu seçebilirsiniz.
Anketlerinizi hızla başlatmanıza yardımcı olacak birbirinden farklı güçlü özelliklerimiz var ancak yeni kullanıcılar için en popüler seçeneklere buradan göz atabilirsiniz.
Kullanıma hazır temalar, erişilebilir renk paletleri, özel yazı tipleri, markalama ve daha fazlası.
Anket yanıtlarını e-posta, web sitesi, SMS, sosyal medya, QR kodları, çevrimdışı olarak ve daha fazlası aracılığıyla toplayın.
Otomatik sonuç özetleri, filtreler, özel panolar, çapraz tablo raporları, metin analizi ve daha fazlası.
Müşterilerimiz hakkında bilgi edinin, web seminerlerini keşfedin ve sektörünüzde geri bildirim toplama ile ilgili kılavuzlar edinin.
Daha iyi anketler oluşturmak için ipuçları edinin, son ürün haberlerini alın veya özel araştırmamıza göz atın.
Özelliklerin nasıl çalıştığını gösteren eğitimlere erişin, faturalama hakkında daha fazla bilgi edinin ve Müşteri Desteği ile iletişime geçin.